september 23, 2008

Lära-känna-varandra-festen!


Bilderna från den första kulturvetarfesten med den nya föreningen!


Vill man ha bort sin bild från sidan lämnar man en kommentar eller mailar oss
(kulturvetenskap@hotmail.com) så tar vi hand om det.

Men så självmedvetna är väl inte kulturvetare?
- Kom ihåg att det alltid kommer vara någon som är ful(l)ast!

Vill man klaga på att man inte är med på bild gör man likadant!

Det finns en ansiktsbok-grupp nu också!
- Sök på kulturvetarföreningen så lär ni hitta den! Mer bilder finns där!




































Hoppas att ni hade roligt, för det hade vi!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Å det var roligt!
Det får vi göra om snart.
plugga nu!

Araia sa...

Ja baren tömmdes....

Anonym sa...

Åh , nu blir jag ju ännu mer avis. Jag borde varit där!

Anonym sa...

det ser ut som ni hade roligt!
Jag önskar jag kunde vatt med, men jag var och är väldigt sjuk. men det ska farbror doktor få fixa imorgon, så hoppas att det blir en fest snart igen!

Anonym sa...

Matilda:

Kan skvallra om tentapub den 3:e! - Linus kommer nog massmaila ^^