september 26, 2008

Nytt namn! Studiecirkel! Tentapub!


Kulturvetenskapliga föreningen har nu fått ett officiellt namn!:

Rutluk Delux!

- lägg det på minnet!



Studiecirkel Måndag 29/9!

10.00 och framåt - vi bjuder på kaffe och Challe har bakat kakor!

Tentapub 3/10!

När tentan är gjord och uppsatsen inlämnad är vi värda öl!
Gula Villan, övervåningen denna gång så gå in från kortsidan och direkt upp för trappan.

Droppa in från 18.00, inga lekar planerade den här gången.

MEN

Vi är väldigt öppna för föslag av alla slag!

Vill du spela några låtar? - Ta med skiva/i-pod

Vill du ha större variation i baren?

Har du förslag på roliga tema-fester framöver?

(turban- och strindberg-mustasch-tema har redan kommit in!)

Alla idéer och synpunkter välkomnas!



5 kommentarer:

Anonym sa...

Ny snyggare design i like it :D det känns lite mer deluxe nu.

Anonym sa...

3/10 är det ju :D

Anonym sa...

snygg design! förslag på tema-fest: "ursäkta, jag tror jag har kommit fel"

Anonym sa...

Kamilla: Jo eller hur, jag tycker att bakgrunden kunde vara lite roligare dock, ska gå att ändra tror jag men jag hajar inte hur än... :/

Annonym: Hah, tack!! Bidde lite fel där ^^

Jannike; det är ett bra alternativ!

Anonym sa...

förslag på tema: "vem är vem?"
jag har ingen koll.